پوگبا-رئال مادريد، جدي تر از هميشه

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پوگبا-رئال مادريد، جدي تر از هميشه

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پوگبا-رئال مادريد، جدي تر از هميشه

پوگبا-رئال مادريد، جدي تر از هميشه


پل پوگبا ستاره 21 ساله باشگاه يوونتوس در انديشه ترک ايتالياست و اين مساله را از طريق ايجنتش به اطلاع مديران يوونتوس رسانده است.


به گزارش "ورزش سه"، اکتبر سال 2014 بود که پوگبا قراردادش با یووه را تا سال 2019 تمدید کرد اما همان زمان هم مدیران یوونتوس می دانستند که در صورت آمدن یک پیشنهاد خوب و بالا از سوی تیم های بزرگ اسپانیایی یا انگلیسی، آنها چاره ای جز واگذاری این ستاره فرانسوی ندارند.
روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین، امروز در گزارشی ویژه مدعی شد که فلورنتینورپرز بصورت جدی در اندیشه جذب پوگبا در تابستان آینده برای رئال مادرید است و برای به خدمت گرفتن او حاضر است 100 میلیون یورو بپردازد. این بازیکن بمب بزرگ رئیس رئال خواهد بود.

مینو رایولا، ایجنت پوگبا نیز دیروز در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت صراحتا گفت که پوگبا به حضور طولانی مدت در ایتالیا فکر نمی کند و با اولین پیشنهاد چشمگیر از یووه جدا خواهد شد. در انگلستان نیز منچسترسیتی جدی ترین مشتری پوگباست . در هر صورت یوونتوس کار بسیار سختی برای حفظ این ستاره خواهد داشت چرا که پوگبا بهترین راه برای رسیدن به جام های باارزش بین المللی را در جدایی از سری آ و رفتن به لالیگا یا لیگ برتر انگلستان می داند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 21:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.